اوا براون با هیتلـــر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سرگذشت «اوا براون Eva Braun» زنی كه تنها چند ساعت همسر قانونی هیتلر بود در كنار او وارد تاریخ شده است.«اوا» ششم فوریه سال 1912 در مونیخ به دنیا آمد و كار پدرش «تدریس» بود.وی 13 سال مِترس هیتلر بود.

هیتلر 29 اپریل اورا زوجه قانونی خود كرد و روز بعد هر دو خودكشی كردند و اجساد آنان را در كنار هم آتش زدند تا به دست سربازان شوروی نیافتند.


Eva Braun


اوا براون منشی عكاسخانه ای در مونیخ بود كه هیتلر از دیـر زمان مشتری آن بود و در آنجا باهم آشنا شده بودند.وی بعدا كار چاپ عكسها را بر عهده گرفت و چون روی عكسهای هیتلر بیش از اندازه دقت می كرد مورد توجه او قرار گرفت.

در سال 1932 هنگامی كه «اوا» 20 ساله بود،هیتلر از وی خواست كه باهم زندگی كنند و «اوا» با وجود مخالفت پدرش دعوت هیتلر را كه هنوز یک مقام حزب ناسیونال سوسیالیست كارگران آلمان(نازی) بود پذیرفت و از آن پس تا آخرین لحظه عمر با هم بودند.هیتلر «اوا» را در امور دولتی و سیاست مداخله نمی داد و به ندرت اورا در مراسم با خود می بُرد.

علاقه هیتلر به «اوا» وقتی بیشتر شد كه پس از نجات هیتلر از یك توطئه ژنرالها،«اوا»در نامه ای كه به او نوشت با جملاتی زیبا وفاداری همیشگی خودرا اعلام داشت. هیتلر مایل به بردن «اوا» با خود به پناهگاه زیرزمینی نبود كه «اوا» گفت كه مایل است با او بمیرد.

سی ام آوریل سال 1945 كه پناهگاه هیتلر از نزدیک زیر آتش ارتش سرخ بود هیتلر پیش از آن كه با شلیک گلوله خودكشی كند به «اوا» داروی كشنده داد تا خودرا بكشد و وصیت كرد كه پس از مردن،اجساد آنها را با بنزین آتش بزنند.با وجود این،سربازان شوروی بقایای اجساد نیم سوخته را به دست آوردند.«اوا» تنها 33 سال عمر کرد.

اوا با هیتلر





:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : یک شنبه 15 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com